maanantai 25. huhtikuuta 2016

Kuumeilua, ahdistusta!

Moi, oon ollu torstaista asti kotilomilla ja tiistaina olis paluu takaisin yksikköön. Tosin mulla on vähän pientä lämpöä ollu tänään, joten en tiiä menenkö tiistaina takas yksiköön. Sen täkee huomenna.
Elikkäs tänää menin kyllä kouluun, mutta jouduin lähtemää kotiin ku rupes oksettamaan. Oon vaa nukkunu ja lepäily tän päivä ja kattonu puhelimella kaikkii tosi tv-ohjelmia.

Eilen menin ystävieni kans pelaa futista ja koripalloa. Oli iha sairaan kivaa. ♡ käytiin myös iskän kanssa mun tädin luona  ja ahdisti taas mut mä kestin. En osaa sanoo et mikä mua oikee ahdisti, mut oon ilone siit että nykyään pystyn jotenki halitsemaan ja kestämään ahdistusta paremmin mitä enne :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti


Arvostan jokaista kommenttia. Kiitos!