maanantai 13. maaliskuuta 2017

Kuulumisia pitkästä aikaa!

Morjesta! Siitä onkin aika kauan aikaa, kun viimeksi olen tänne kirjoitellut. Paljon asioita on tapahtunut tässä 2 kuukauden aikana, jos yrittäisin lyhyesti kertoo mitä on tapahtunut tässä kahden kuukauden aikana.

Elikkäs Tammikuussa aloin seurustelemaan yhden jätkän kanssa ja kuukauden me sit oltiin yhdessä.

Helmikuun 6 päivä aloitin työssäoppimisen yhdessä koulun keittiössä ja nyt, kun Sataedussa on menossa joku polutushanke joka mahdollistaa pidemmän työssäoppimisjakson. Elikkä mä saan olla työssäoppimassa koko kevään ja elokuussa palaan taas koulun penkille. Mun mielestä on ihan mahtavaa saada olla työssäoppimassa pitempään. Oon tykännyt olla työssäoppimassa. Siellä on mukavat työkaverit ja oon oppinut paljon uutta. :)

Terapiassa mä käyn vieläkin ja toiminnallisen avohoidon ryhmissä myös eli käyn sählyryhmässä ja elämysryhmässä. Tosin nyt en ole ryhmissä käynyt kahteen viikkoon. Terapiassa kävin tänään juttelemassa KK:n kanssa.

Mulle kuuluu nyt ihan ok, vaikka vaikeuksiakin on ollut.

Tän enempää en nyt jaksa kirjoitella.

Hyvää kevään alkua jokaiselle!

Kuulumisiin! ♥


















-A.Tuominen

4 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. Ihana kuulla, että joku on odottanut mua tänne! ♥♥

      Poista
  2. Mäkin oon usein käynyt katsomassa, onko tullut uutta postausta :) Kiva kun taas kirjottelit! Oli mukava lukea kuulumisia.

    VastaaPoista


Arvostan jokaista kommenttia. Kiitos!