lauantai 4. kesäkuuta 2016

Frendien kans hengaamista ja ilot sekä surut!

Heips kaikki! Tänää pyöräilin ystävän luokse ja siitä, sitten käveltiin yksikölle morjestamaan yksiköntyyppejä. Siellä Sakke ja S auttoi mua koodaamaan ja sain vähän muutettua blogin ulkoasua. Mitäs pidätte? Enni lähti yksiköstä, niin mä jäin vielä vähäks aikaa yksikköön. Myöhemmin mä ja Sakke mentiin Ennin luokse ja siellä sit rupateltiin ja juotii kaffeet. 😄 ❤️ Ennin luona oltiin n.2tuntia. Sen jälkeen menimme Saken kanssa kirjastoon palauttamaan mun yks kirja sekä Ennin kirjat. Sieltä käveltiin takasi yksikköön. Yksiköltä, sitten pyöräilin takas kotiin syömään.

Syömisen jälkeen päätin mennä takasi yksikköön, mutta jouduin viemää isä keskussairaalaan. Siellä jouduttiin odottamaan yli puolituntii, että päästiin ilmoittautumaan. Ilmoittautumisen jälkeen isä pääs onneks seurantaan ja sielä olin isän seurana vähän aikaa sen jälkeen menin yksikköön. Yksikössä pelasimme futista vähän aikaa. Futiksen jälkeen menin musahuoneeseen Luppen kanssa lauleskelemaan. 

Käytiin vielä illemmalla mun pikkuveljen kanssa kattomassa iskää ja oli ehkä vähä paremmassa kunnossa paitsi oli noussu kuume 🙁 Noh, mut nyt isä saa ainaki hyvää hoitoa eikä oo enää mitään hätää. Sen jälkeen hain mun parhaan ystävän Ulvilasta meille yöks ❤️ 

Kohta me aletaan paistamaan lettuja.

Hyvää viikonloppua kaikille ja pysykää positiivisina!  😊

3 kommenttia:

  1. Uu, tsemppiä paljon, toivottavasti oli ihana päivä! :-)

    VastaaPoista
  2. Kiitos, onneks iskä pääsi tänä aamuna pois sairaalasta. Ja todellakin oli ihana päivä. Oli kiva nähä sua, Enniä ja kaikkii muita tyyppejä ♥

    VastaaPoista
  3. Kiitos, onneks iskä pääsi tänä aamuna pois sairaalasta. Ja todellakin oli ihana päivä. Oli kiva nähä sua, Enniä ja kaikkii muita tyyppejä ♥

    VastaaPoista


Arvostan jokaista kommenttia. Kiitos!