perjantai 22. heinäkuuta 2016

Mitä minulle kuuluu?

Mulla menee nyt ihan hyvin. Oon ollut töissä buusterissa jo 2 viikkoa. Välillä se on aika raskasta. Tänäänki aamu meni tosi hyvin. Sain 2 lehtee myytyä aamulla, mut sit loppupäivästä mua alko suomeksi sanottuna vittuttamaan. Asiakkaat oli aika kiukkusii ja sai kuunnella taas kaikennäköistä negatiivista palautetta jne.

Töitten jälkeen olin aika väsynyt, mutta jaksoin silti mennä isän ja pikkuveljen kanssa käymää mun tädin luona. Oltiin siellä joku tunnin.

Kotimatkalla päätettiin hakea pitsat iltapalaks.

Kotona sitten söin ja katoin vähä aikaa telkkaria ja juttelin whatsappissa M kanssa. ♥

M mä tapasin ekan kerran sunnuntaina, kun hän tuli katsomaan meidän autoa. Sunnuntain illalla hän pyysi mua facebookissa mua kaveriks ja mä hyväksyin. Sovimme tapaamisen Tiistaiksi ja silloin näimme M kanssa siwan pihassa.

Eilen olimme M kanssa entisellä radioasemalla ja istuskelimme penkillä ja katsoimme, kun pikku pojat etsi luultavasti pokemoneja. :D Juttelimme niitä näitä ja välillä vähän syvempiäkin asioita. Tykkään kyllä M:stä tosi paljon. M on tosi ihana. Odotan kovasti, että nään taas M pian. Pitäisi varmaan pyytää M:n joskus meile kahville. :)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti


Arvostan jokaista kommenttia. Kiitos!