keskiviikko 4. tammikuuta 2017

2017

Kuvia yritin ladata, mutta en jostain syystä saanut ladattua joten tähän postaukseen ei tule nyt kuvia.

Elikkäs uusvuos alko mun osalta kurkkukivulla ja nuhalla. Nyt olo on ainakin parempi kuin eilen.

Eilen mua ahdisti ihan helvetis***..., kun jäin yksin kotiin, mutta onneksi ahdistus helpotti kun sain juteltua Tinden kanssa facebookissa.

Tänään mulla oli terapia kahdentoista aikoihin ja puhuin mun ahdistuksesta KK:n kanssa. Mun masennuslääkettä varmaan nostetaan, koska mulla on ollut syksystä asti sellainen olo, että se lääke ei enää auta niin hyvin kuin ennen. KK pyytää myös mulle lääkäriltä aikaa. Lääkkeen nostamisesta kirjoittelen myöhemmin.

Huomenna mein oli tarkoitus lähteä Tampereelle katsomaan Nekkua ja heidän koiranpentu, mutta jouduin valitettavasti siirtämään reissua ens kuuhun, kun en viitsi lähteä kun on ollut flunssaa ja heikko olo muutenkin.

Uutena vuotena me ammuimme raketeita ja käytiin ajelemassa pieni lenkki autolla. Kävin myös Christan bileissä harjavallassa ja oli todella mukava nähdä pitkästä aikaa Christaa ja Heidiä. Kävimme myös isän ja velejen kans Nakkilassa mummin luona kylässä.

Miten teidän uusivuosi on lähtenyt menemään? :)

4 kommenttia:

  1. Laitatko minulle spostia osoitteeseen hiljaisuudenvankina@gmail.com koska muutin blogini yksityiseksi ja sinä sitä ainakin tykkäsit lukea.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu, lähetän sulle spostia sitten kun ehdin. Nyt oon koulussa.

      Poista
    2. Koitan nyt vaan etsiä ihmisiä ketkä lukivat blogiani. On toki tullut pyyntöjä esim.facebookissa mutta kaikkihan siellä eivät ole

      Poista
    3. Lähetin sulle spostia. Tuliks viesti perille.

      Poista


Arvostan jokaista kommenttia. Kiitos!