tiistai 18. huhtikuuta 2017

Paha olla!

Nyt ei mene kovin hyvin. Kaikki ajatukset pyörii vaa mun päässä. Mietin menneisyyttä mitä on tapahtunu, mietin äitiin liittyviä juttuja, mummua jne. Eilen illalla ahdisti ihan helvetisti ja sama nyt illalla ahdistaa. Tuntuu ettei saa henkee, pyöryttää, kauhee hiki jne. Miks en vaa voi olla "normaali"?

Tänääki töissä soitin ainakin 3 kertaa iskälle ja lähetin mun terapeutille viestin ja hän soitti mulle. Se helpotti vähän oloa.

Mulla on onneksi perjantaina aika NUPOLLE.

Nyt oon vaan ihan loppu, oon miettinyt sairaslomaakin.

Nyt tuli sekava postaus, mutta nyt en enempää jaksa kirjoitella. :( Nyt on paska olo mut kai tää joskus helpottaa.


2 kommenttia:

  1. Täällä sama... Päivä kerrallaan. Eilen tosin oli hyvä mut tänään taas niin syvältä kaikki

    VastaaPoista


Arvostan jokaista kommenttia. Kiitos!