torstai 4. tammikuuta 2018

Tammikuu 2018!

Hei, taas on kulunut kaksi kuukautta  siitä, kun viimeksi tänne olen kirjoitellut. Nyt, kun sain taas motivaation kirjoittaa niin ajattelin nyt kertoa vähän kuulumisia.

Mulla oli marraskuussa annosruokien näyttö. Se ei mennyt kauheen hyvin. Sain mukautettuna  H2. Se oli jotenkin haastava tutkinnonosa mulle.

Joulukuun neljäs päivä aloitin työssäoppimisen Shellillä. Siellä on mennyt ihan hyvin, vaikka pari päivää poissaoloa on tullut. Paljon uutta olen oppinut.

Joulu meni ihan hyvin myös. Vietin iskän ja pikkuveljen kanssa kotona aikaa, vietiin kynttilät hadoille ja syötiin hyvin. :) Siinähän se joulu sitten menikin. Ei ollut vaan yhtään joulufiilistä.





























































Kävin myös  29.12 Luppen kanssa Vain elämää- konsertissa Helsingin Hartwall Areenalla. Oli kyllä mahava konsertti. Ahdisti kyllä aika paljon, mut hengissä selvisin. Yövyimme omenahotellilla ja hotellihuonekin oli tosi siisti ja hieno. Ainoo huonopuoli oli se, että siinä meidän hotellihuoneen alapuolella oli joku baari ja sieltä kuulu musiikkia sinne aamu neljään asti.  Nyt on taas yhtä kokemusta rikkaampi.




Uusivuosi meni raketeita ampuessa ja kattellessa. Meidän piti lähteä ajelemaan vähän pidemmälle, mutta jouduttiinki palaamaan takaisin viemään mun pikkuveli ja Nova (koira) kotiin. Lähdin sitten iskän kanssa ajelemaan ja kävimme Nakkilassa, Harjavallassa, Kokemäellä ja sieltä tultiin takas Poriin. Uutenavuotena ei kyllä riidoilta säästytty, mutta onneks nekin tuli sovittua aika nopeasti. :)

Helmikuun 16 päivä mun pitäs sitten vihdoin ja viimein valmistua, mutta siitä kirjoittelen sitten myöhemmin. 
HYVÄÄ UUTTAVUOTTA KAIKILLE! 💕

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti


Arvostan jokaista kommenttia. Kiitos!