tiistai 14. kesäkuuta 2016

Ahdistaa!

Mua ahdistaa, en tiiä mikä mua oikee ahdistaa.
Hikoilen, sydän hakkaa, kädet tärisee.
Yritän ajatella jotain muuta, yritän keskittyy tähä kirjoittamiseen, mut mikään ei auta.
Pitäisikö mun mennä puhuu isän kans?
En vielä mee, yritän kuunella musiikkia ja ajatella jotain mukavaa, en tiiä. Ahdistaa liikaa :( ...
Pitäiskö mun soittaa mun psygologille? En pysty :(
Pelkään, että pyöryn tai saan jonku sydäkohtaukse vaiks, tiiän et noi pelot on turhaa... :(  itkettää, ei oo pitkää aikaa ollu näi pahaa ahdistust. Kai mä selviä? Oon ennenki selvinny.

2 kommenttia:

  1. Mee ihmeessä jutteleen jonkun kans jos se helpottais :) Muistat vaa et ahdistus on tunne ja se menee ohi! Koita pärjäillä <3

    VastaaPoista
  2. Kiitos, lähetin mun psykologille viestii ja se soitti mulle. Helpotti vähän oloo. Yritä säkin pärjäillä! :)

    VastaaPoista


Arvostan jokaista kommenttia. Kiitos!