maanantai 13. kesäkuuta 2016

Koulukiusaamisen syvät arvet!

Oletko koskaan miettinyt mitä kiusaaminen aiheuttaa kiusatulle ja kuinka syvät arvet se jättää kiusattuun?

Olen miettinyt millä tavalla koulukiusaaminen on vaikuttanut muhun? Se on jättäny aika syvät arvet.
Esimerkiksi mun on vaikee luottaa ihmisiin täysin ja välillä mun on vaikee tutustuu uusiin ihmisiin. Sekä itseluottamus tippu nollaan, mut tällä hetkellä mun itseluottamus on noussu, mut ei se kiitettävällä tasolla ole. Välillä mä pelkään esim. jos joudun menee johonki paikkaan mis on paljon nuoria. Pelkään et mua kiusataan. Vaikka tiedän, että ei sais pelätä.

Kiusaaminen on ehkä vaikuttanu siihen, että mulla on sosiaalistentilanteide pelkoo. Tosin siihen on kyllä monta muutakin asiaa mitkä on vaikuttanut mun masennukseen ja yleiseen ahdistuneisuushäiriöön sekä paniikkikohtauksiin.

Tässä vähän maanantain mietteitä.
Hyvää yötä kaikille sekä mukavaa alkavaa viikkoa kaikille! ♥


3 kommenttia:


Arvostan jokaista kommenttia. Kiitos!