maanantai 1. elokuuta 2016

Elokuun ensimmäinen päivä 1.8.2016

Tämä päivä on mennyt vaan töissä. Sain tänään 6 lehtee myytyy ja 270 pistettä. Mun kuukausi tavoite on saada 2000 pistet. Tänää oli töissä erityispäivä ja toimisto aukesi tuntia aikaisemmin eli 12. Pääsin töistä klo 20. Kotiin päästyäni söin ja nyt kirjoittelen puhelimella tänne blogiin jonkun tekstin pätkän ja pelaan ja kai se o mentävä nukkumaa kohta, että jaksaa huome aamulla herät  töihi.

Viime viikon torstaina ja perjantaina sain myytyy 7 lehtee, joka on mun henkilökohtanen ennätys. Kai se 10 raja menee viel joskus rikki.

Lauantaina olin mun tädin luona ja käytii Nakkilassa kaupassa ja kirpputorilla. Olin joku 4 tuntia mun tädin luona. Kotona mä kävin vaan piipahtaa sen verra, että söin yht äkkii ja sit lähin Riina kans kaupungille. Kierettii isos-karhus vaatekaupat ja oli kiva nähdä Riinaa pitkäst aikaa. Käytii poikkeemas myös kuntoutumisyksikössä ku saitiin päähä pistos mennä yksikös käymää. Sen jälkeen vein Riinan kotiin.

Sunnuntaina eli eilen olin kuntoutumisyksikössä. Näin Saaraa ja Luppea. Käytiin Luppen kans musahuonees laulamas ja sit juteltii ja käytii apteekissa.

Kauhee nopeesti tää kesäloma on menny. Mites teidän kesäloma on menny? Se ois sitte ensi viikolla kouluu.

Ite lomailin alkukesän ja loppukesän oon töissä. Mulle ehdotettiin myös jos kävisin koulun ohella töissä. Oon miettinykki sitä ja oon päättänyt, että mä kokeilen. Olin kyllä jo päättäny, että keskityn nyt kouluun. Mut kokeilen nyt kumminki, että jaksanko koulun ohella tehdä töitä.

Ei mulla muuta. Kirjoittelin vaan kuulumisia ja hyvää yötä kaikille! Hauskaa viikkoa kaikille! Kertokaaha kuulumisianne.


3 kommenttia:


Arvostan jokaista kommenttia. Kiitos!