lauantai 3. syyskuuta 2016

KUULUMISIA PITKÄSTÄ AIKAA!


Moi 

En ole jaksanut kirjoitella tänne pitkään aikaan mitään. Mun edellinen postaus taisi olla 1.8.16. Tässä kuukaudessa on tapahtunut kaiken laista. On tapahtunut huonoja ja myös hyviäkin asioita. 

Aloin tuossa elokuun alussa kirjoittamaan päiväkirjaa, joka tosin on nyt jäännyt vähemmälle. Kirjoitan päiväkirjasta muutaman pätkän eri päiviltä. 

6.8.2016 

"Heräsin klo 9.55. Isä toi mut töihin. Olin töissä 3 tuntia ja sain myytyä 4 lehteä. 

Töitten jälkeen olin Tinden kanssa. Kävimme kirjastossa ja lainasin Saara Kesävuoren kirjoittaman Saaroksissa- nimisen kirjan.(joka on tosin vieläkin lukematta. :D). 

Mua ahdisti töissä. Viimeisen tunnin ajan mua pyörytti, hikoilin ja sydän tykytti. Heti, kun näin Tindeä sanoin: "Mua ahdistaa." Mun kädet tärisi ja hikoilin. Tuntui taas kuin pyörtyisin. Pelkäsinkin, että pyöryn. Tiesin kumminkin ettei niin käy. Onneksi ahdistus pikku hiljaa helpotti. "

 

 10.8.2016  

"Me jouduimme lopettamaan Mikin 8.8.2016. Mikiltä tuli verta suusta koko ajan. Todennäköisesti veri tuli keuhkoista. Sydän löi hitaasti. Päätettiin, sitten lopettaa ettei Mikin tarvinnut kärsiä enempää. Eläinlääkärikin sanoi, että ennuste on huono. :( Valvoin melkein koko ma-ti välisen yön. Nukuin varmaan jotai 2-4 tuntia. 

Eilen 9.8 sain 3 lehteä myytyä.

10.8 mulla alkoi koulu. Tutor paidat me saatiin aamulla opolta. Tänään koulupäivä oli rento. Me tutorit kekseimme 1.vuoden opiskelijoille tutustumisleikkejä. 

Eilen illalla 9.8 kävin tyttöjen (Sakken, S, Luppen ja Hikken) kanssa Puuvillassa. Ostin yhden paidan, joka maksoi 10 euroa. 

Kauhee ikävä Mikiä. :'( "

16.8.2016 

"Lopetin työt Buusterissa. Tuntui, että olen koulun jälkeen ihan poikki. Päätin, sitten lopettaa ja keskittyä kouluun. 

Koulu on alkanut ihan hyvin. Mä suoritan nyt Lounasruokien valmistamista. Mä ja Jamppa ollaan joka toinen viikko suuriksella eli koulun keittiöllä valmistamassa lounasta." 

Mitä mulle kuuluu nyt?

Nyt mulla menee vähän huonommin. Aika paljon ahdistanut ja oon stressannut kaikenlaisista asioista. Koulu on alkanut ihan ok. Olin pari päivää pois koulusta mahataudin takia, mutta muuten oon ollut joka päivä koulussa ja eikä ole yhtään myöhästymistäkään. Välillä on ahdistanut aika paljon, mutta oon selvinnyt ja siitä olen ylpeä etten ole luovuttanut. 

Sain ekan palkan 19.8  vaikka lopetin työt 16.8 ja sain huimat 56 euroa, kun olin unohtanut viedä verokortin. Muutenkin se palkka oli pienempi mitä työsopimuksessa luki. Mä sain tuolloin 19.8 heinäkuun palkan ja tässä syyskuussa saan elokuun palkan. Saas nähdä kuinka paljon saan. Juu vähän sekava tämä palkka juttu. Vein, sitten tän viikon maanantaina verokortin ettei syyskussa oteta 60% veroa. Noh, nyt voin sanoa, että EI KANNATA IKINÄ MENNÄ BUUSTERIIN TÖIHIN!!!! Jos jotain positiivistä tästä etsii, niin sainpahan ainaki työkokemusta ja työtodistuksen.

Viime viikonloppuna me käytiin tyttöjen kanssa Laitakarissa ja ajeltiin Nakkilan ja Harjavallan kautta Poriin. 

Kävin Luppen ja Sakken kanssa tällä viikolla yksi päivä ajelemassa en muista mikä päivä ja oli tosi hauskaa. 

Eipä tässä mitään muuta. Hyvää yötä kaikille!

 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti


Arvostan jokaista kommenttia. Kiitos!