perjantai 11. joulukuuta 2015

AUTOKOULU, BASSON SOITTELUA JA PERJANTAI PÄIVÄ!

Heips!!!
Joo elikkäs elikkäs aamulla heräsin siihen, kun ovikello soi noin klo 7. Sen jälkeen, kun olin päässyt sängystä ylös menin syömään aamupalan. Isä tuli hakemaan mut täältä yksiköltä klo 8, kun olin kotona niin veimme mikin lenkille ja juttelin siinä samalla isän kanssa :)  
Autokouluopettajani tuli hakemaan mua  klo 9 ja lähdimme kaupungille päin ja sen jälkeen Kiikoisiin päin ja siellä pidimme teoriatunnit. Teorituntien jälkeen lähdettiin ajelee Poriin päin ja mun mielestä tänään ainaki meni ajotunnit ihan hyvin :). 
Ajotunnin jälkeen menin kotiin ja vein taas Mikin lenkille. Sillä aikaa, kun olin Mikin kanssa lenkillä isä oli tehny ruokaa ( makarooni-, jauheliha- ja keittojuuressekoitusta) :D ja TAAS OLI KYL TOSI HYVÄÄ! Niin, ku aina isän tekemä ruoka on... :) 
Syömisen jälkeen tulin takasin tänne asumisyksikköön. Nii mitäs sitte kertos? No vaikka sen et sekoiltii vaa saken ja hiken kans tääl yksiköl... jooh tiedän et oli tosi kiinnostavaa :D 
Illemmalla sitten harjoittelin taas bassoa soittamaan ja meni ihan ok :). ja kävimme myös tuolla yläkerrassa vaan hengailemassa. Pelasin siellä myös vähän aikaa Temen kanssa biljardia. Sen jälkeen menin omaan huoneeseeni ja harjoittelin taas basson soittoa ja värittelin vähän aikaa mindfulness väritysmonistetta. 
Eipä tässä tän erityisempää, laittakaa vaa rohkeesti kommenttia jos haluatte ja jos haluatte tietää musta jotain nii kysykää vain :)! Hyvää illanjatkoja kaikille!!! :) 




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti


Arvostan jokaista kommenttia. Kiitos!