keskiviikko 30. joulukuuta 2015

KUNTOUTUMISYKSIKKÖ, LEFFA JA KYLPYLÄ EDEN!!!

MORJESTA TAAS KERRAN!


Tän viikon maanantaina palasin tänne kuntoutumisyksikköön joululomilta. :) On ollut kiva palata ja nähdä ystäviä.
Eilen kävimme leffassa katsomassa Tenavat elokuvan. Oli kyllä ihan hyvä, vaikka koko leffan ajan ahdisti ja oli koko ajan sellainen olo, että pakko päästä pois. Kumminkin pystyin olemaan ja oon kyl iha tyytyväinen että ylitin itteni ja pystyin olemaan siellä. 
Kävin myös yhden fb-kaverin kanssa kahvilla ja näin hänet ensimmäistä kertaa. Onhan sitä kiva tutustua välillä uusiinki tyyppeihin, vaikka jännitin iha sairaasti sitä tapaamista. Noh.... ei siitä sen enempää.



Tänään kävimmi kylpylä Edenissä ja oli ihan kivaa. Kävimme uimisen jälkeen syömässä ja kaikille tilattiin kanakorit, siihen tuli ranskalaisia, kanaa ja salaattia. Ruoasta täytyy sanoa, että oli kyl ehkä parasta mitä oon pitkää aikaan syöny.
 Tein myös tänään shussia ja maistoinkin, mutta ei ollut ihan mun makuun :D Noh, mutta onneksi oli myös makaroonilaatikkoa, ettei ihan nälissään tarvinnu olla ;) 
Illemmalla Tinde tuli käymää ja noh, sitä ei varmaan tarvitse ees mainita, kun kaikki sen tietää, että taas tuli vähä sekoiltuu. Mukana oli myös Sakke ja Hikke :D 
Huomenna minulla on autokoulusta ajotunti ja ajotunnin jälkeen olen yhen kaverin kanssa.

HYVÄÄ ILLAN JATKOJA KAIKILLE!!!!
   

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti


Arvostan jokaista kommenttia. Kiitos!