sunnuntai 24. tammikuuta 2016

FLUSSA JA KAIKKEE MUUTA PASKAA!!!

Heips kaikille lukioille!

Oon ollu tässä 3 päivää flunsassa ja tänää on ollu ensimmäine päivä ettei oo ollu kuumetta. Torstaina lähdin aamulla kouluun, mutta lähdin ensimmäisen tunnin jälkeen kotiin, kun kuume nousi. 
Perjantaina pääsin viikonloppulomille ja silloin oli vähän lämpöä 27.3, mutta menin aamulla musiikkiryhmään ja sen jälkeen iskä tuli hakemaa mut yksiköltä. 
Kävin hakemassa myöhemmin päivällä mun poikaystävän töistä tai nykyään se on mun ex-poikaystävä. Tultiin meille ja keitin siinä kahvit ja hänellä oli nii kiire lähtee ni juotiin vaa pikaisesti kahvit ja lähdin viemään häntä kaupungille. Pihalla hän sanoi, että mein juttu ei hänen mielestään toimi ja ollaan hänen mielestä niin erilaisia ja että hän haluaa vain olla kavereita ja jne.... Noh mutta ei siitä sen enempää.
Lauantaina olin vaan kotona ja nukuin ku oli nii kipee olo ja katoin vähän tv:tä ja sillee. 
Tänään kävin mun pikkuveljen kanssa mun tädin luona ja kävin myös iskän kanssa kaupassa.
Eipä kai tässä mitään muuta. Hyvää yötä kaikille! <3 :) 



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti


Arvostan jokaista kommenttia. Kiitos!