tiistai 5. tammikuuta 2016

Uusivuosi ja 2016!!

Hyvää huomenta kaikille!

Ajattelin tässä taas pitkästä aikaa kirjoitella kuulumisiani. Syy siihen että ole kirjoitellut tänne mitään on se, että en ole vain ehtinyt.

Tänään heräsin taas klo 3 yöllä ja sen jälkeen en olekkaan nukkunut yhtään. Päätin sitten nousta sängystä ylös siinä 5 maissa ja käväsin pikasesti suihkussa. Suihkun jälkeen meninkin sitte musahuoneesee soittelemaa bassoa, kun olin saanut tarpeekseni basson soitosta niin rupesin värittelemään minefulness värityskirjaa :D 

Täs on tapahtunu nii paljo kaikkee, että en oikein tiedä mistä kertos vielä :D Jos sitä vaikka uudenvuodenaatosta kertois jotai... Elikkäs olin mun kundikaverin luona ja sen kavereiden kanssa. Aluksi meidän piti vaan olla pelkkiä kavereita, mutta noh siinä kävikin sitten niin, että nyt me seukataan :D <3 :) Mutta joo elikkäs silloin torstaina olin myös yhden kaverin tupareissa. Ehdein tosin olla vain 45min, mutta tulipahan käytyä :D Illemmalla mun poikaystävä tuli hakee ja mentiin niille ja odoteltiin, että sen kaverit tulee. Siinä sitten juteltii ja katottii telkkarii ja tulihan siinä vähä pussailtuuki :D Kotiin menin vasta perjantai aamulla klo 5 aikoihin, ku meni vähän pitkäks :D Oli nii hauskaa ni en viittiny lähtee enempää :D ;) Torstain jälkeenki oon nähny mun poikaystävää melkein joka päivä paitsi lauantaina ja tänää en nää :( Nyt jo kauhee ikävä, mutta joo nyt vaihdetaan puheen aihetta :D 

Elikkäs tulin tänne kuntoutumisyksikköön eilen aamulla ja nyt oon taas täällä perjantaihin asti ja meen viikonlopuks kotiin viikonloppulomille :D 

Tän viikon torstaina aloitan taas koulun pitkästä aikaa ja stressaan jo nyt vähän koulua, että miten se lähtee menemään :/ mutta joo tiedän että pitää ajatella positiivisesti ja uskoo siihe et kyl se hyvi menee :) 

Jospa tällä kertaa lopetan ja toivotan hyvää päivänjatkoja kaikille ja laittakaahan kommettia tuohon alas. Kertokaahan vaikka , miten teidän uusivuosi on lähtenyt käyntiin? Itellä ainakin aivan loistavasti :)  

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti


Arvostan jokaista kommenttia. Kiitos!