perjantai 27. toukokuuta 2016

Mistä asioista olen onnellinen/kiitollinen, entä sinä?

Olen onnellinen/kiitollinen näistä asioista:
-Mulla on perhe, joka rakastaa mua.
-Saan pelata futista harraste porukassa.
-Mulla on hyviä ystäviä.
-Opiskelen ammattiin, opiskelupaikka.
-Joka päivä saan ruokaa.
-Meidän koira Miki ♥.
-Katto pään päällä eli koti.
-Sain apua masennukseen.
-Käyn terapiassa joka 2-3 viikon välein :)..
-Oma auto.

Nyt annan sulle haasteen. Mieti mistä olet onnellinen/kiitollinen ja kirjoita ne vaikka paperille. Onnellinen voi olla elämän pienistä asioista tai hetkistä  :)

3 kommenttia:

  1. Aivan ihana postaus! Piristi :) Niin paljon hyviä asioita, onneksi osaat olla kiitollinen!

    VastaaPoista
  2. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista


Arvostan jokaista kommenttia. Kiitos!