keskiviikko 25. toukokuuta 2016

Toukokuu 2016!

Sunnuntaina kävin yksikön tyttöje kans pelaamas sählyy. Oli kyllä ihan kivaa ja kiva oli nähä teitä ♥


Tällä viikolla oon ollu koulun kahviossa suorittamassa kahvilapalvelujennäyttöä. En tiiä vielä, että pääsinkö läpi, mutta kuulemma hyvin meni eli uskoisin, että läpi pääsin. Maanantaina ja tiistaina olin myös koulun suurkeittiöllä astiahuollon puhtaassa päässä. :) 

Tänään koulussa siivosimme keittiön. Huoh... onneks seku tuli tehtyy. Ite pesin mäntysuovalla hellat ja pyyhein pöytiä ja jne. Lopuksi pesin lattiakaivon yhen mein luokkalaisen tytön kans. Koko luokka myös pesi lattiat.

Huomenna mulla on onneks vapaa päivä koulusta. Vähä mua harmittaa ku oltas menty kirjuriluotoo paistaa makkaraa, mut mul on vapaa päivä ni en sit mee. Onneks huomen aamulla mulla on musaryhmä ni on jotain tekemistä ja nään taas yksikön tyyppejä ♥  iltapäivällä on sitte elämysryhmä, mutta en tiiä menenkö, jos sataa vettä. Illalla on sitten futispeli. Jes pääsee pelaa taas :) ♥ 

Noh eipä tässä muuta, kun vaa ajan kuluksi kirjoittelin kuulumisia. :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti


Arvostan jokaista kommenttia. Kiitos!