lauantai 12. marraskuuta 2016

Heipä hei!

Miten mulla on mennyt tämä viikko?

Mulla on mennyt tällä viikolla huonommin. 

Maanantaina mä myöhästyin koulusta, koska en jaksanut nousta ylös  silloin, kun herätyskello soi. Mä torkutin. Lisäksi mun auto ei lähtenyt käyntiin ja iskä joutui tuomaa mut koululle. Tuli vielä kolmaskin viive, meinaa me jouduttiin tankkaamaan matkalla kouluun. 

Tiistaina mä en ollut koulussa, koska en jaksanut nousta ylös sängystä. Iskä yrittikin monta kertaa herättää, mutta mä vaan jatkoin uniani. Heräsin Josku vähä yli 12 päivällä. En menny puoleksi tunniksi kouluun. Mulla oli kahden aikaa terapia aika ja menin sinne. Juttelin mun terapeutin kanssa tästä mun väsymyksestä ja hän sanoi, että väsymys on ihan normaalia, kun mulla on ollut tässä syksyn aikana monta ikävää tapahtumaa. Ihan ketä tahansa mun tilanteessa olisi väsynyt ja masentunut.

Keskiviikkona menin kouluun. Mulla oli kuumeinen olo ja kesken tunnin mua ahdisti ihan helvetisti. Menin tauon jälkeen joskus puol 10 aikoihin terveydenhoitajalle. Jouduin odottamaan n. 10-20 minuuttia, että pääsin terkkarille. Lähetin sillä välin terapeutilleni viestin, että mulla on kuumeinen olo ja ahdistaa. Terapeutti ei vastannut mun viestiin. Pääsin terveydenhoitajalle ja sanoin, että: "saanko mitata kuumeen?" Mittasin kuumeen ja mulla oli vähän lämpöä 37.2'C. En kertonut terveydenhoitajalle, että mua ahdistaa. Sain onneksi lähteä kotiin. 

Kotona mä huilasin ja mun terapeuttini soitti, että oli  saanut mun viestit vasta silloin. Mulla on tosi ihana terapeutti, se helpotti mun oloa, kun se soitti mulle. 

Torstaina en mennyt kouluun sen takia ettei kuume nouse uudelleen. Mulla ei enää ollut torstaina kuumetta, mutta oli ihan kipee olo. 

Perjantaina mä en mennyt kouluun, koska en taaskaan  jaksanut nousta aamulla sängystä ylös. Oli mulla vielä perjantaina vähän huono olo tai oikeestaa iha paska olo henkisesti ahdisti aika paljon. 

Tänään mä heräsin siinä 12 aikoihin ja söin aamupalaks leipää. Join kahvia ja tulin koneelle lukemaan muutamia blogeja mitä mä jaksoin lukee. Kävin isän ja veljen kanssa kaupassa ja mua ahdisti sieläkin iha helvetisti, mutta onneksi se meni ohitse kun päästiin kotiin. Kotona mä rupesin tekemään ruokaa. Kuorrein perunat ja laitoin ne kiehumaan ja tein jauhelihakastiketta ja perunamuusia. Nyt mä kirjoitan tätä postausta. 

Huomenna onkin sitten isänpäivä ja täytys tehdä tänään isälle jonkinlaisen kortin. Huomen aamulla tehdään ainakin kakku. Saa nähdä millainen tulee ja mitä huomenna tehdään. :)

Hyvää sunnuntaita ja isänpäivää kaikille!



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti


Arvostan jokaista kommenttia. Kiitos!