maanantai 28. marraskuuta 2016

Loppuviikko meni hyvin!



Torstaina mä olin koulussa. Meillä oli ensimmäinen tunti keittiöllä ja keitettiin Jampan kanssa aamupuuro koulun kahvioon. Toinen tunti meillä oli ruotsia tai mulla oli englantia, mutta muilla oli ruotsia. Kolme viimeistä tuntia meillä oli äidinkieltä. Viimeisellä tunnilla meidän piti pitää PowerPoint-esitys. Minä tein Tuija Lehtisestä. Mua jännitti puhua luokan edessä ja tiesin, että puhun hiljaisella äänella ja siitä tuli myös palautetta, että olisi voinut puhua lujemmalla äänellä. Muuten se esitys meni hyvin. Opettaja sanoi, että ei näyttänyt siltä, että jännittäisin, mutta oikeesti mä jännitin ja mua ahdisti, mutta sehän on vaan siedätystä. :) 

Koulun jälkeen menin katsomaan Luppea kuntoutumisyksikköön. Kolmen aikoihin menin elämysryhmään ja siellä me pelattiin korttia ja biljardia.  

Elämysryhmän jälkeen menin takaisin kuntoutumisyksikköön Luppea katsomaan. Käytiin Luppen kanssa Petra Cafessa kahvilla. Oli todella mukavaa ja puhuttiin kaikkea syntyjä syviä. 



Perjantaina mä olin myös koulussa. Meillä oli klo 8-13 teoriaa. Muilla oli yhteen asti koulua, mutta mä olin neljään asti. Lupauduin menemään suurikselle ( koulun keittiölle), koska siellä oli joku seminaari tai joku sellainen hieno tilaisuus. Mun lisäksi siellä oli kaksi ykkösluokkalaista Santtu ja K. Mä olin sellainen "jokapaikanhöylä." Santtu ja K kaatoi vieraille kahvia ja mä hain lisää kahvia, jos loppui. Autoimme pöytien kattauksessa, tiskaamisessa jne. Pääsin lähtemään koulusta klo 16.15 ja kotona olin puol viiden maissa.


Perjantaina tauolla Jamppa otti musta kuvan ja muokkas musta tuollaisen kuvan. Eikö ole siisti kuva. :D ;) 

Launtaina en tehnyt oikeen mitään erityistä. Nukuin pitkään ja olin kotona. Taisin mä kaupassa käydä. 

Eilen sunnuntaina nukuin pitkään ja kävimme mun tädin luona.

Tänään mä en mennyt kouluun, koska heräsin puol yhden maissa. 

Mä olen nyt yksin kotona ollut jo yli puoli tuntia ja mua ahdistaa. Nyt alkaa pikku hiljaa ahdistus helpottamaan. Kuuntelen musiikkia Spotifystä tässä samalla kun kirjoitan tätä postausta. No kai tää ahdistus tästä pikku hiljaa menee ohitse. 

Mitenkäs teidän loppuviikko ja alkuviikko on mennyt? 

Laittakaahan kommenttia tuohon alas! :) 

2 kommenttia:

  1. Mä en IKINÄ pystyisi olemaan luokan edessä. Eilen piti lähteä tilaisuudestakin pois kun oli liikaa ihmisiä

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Minäkään en uskonut muutama vuosi takaperin, että voisin olla Tutori ja puhuu luokkien edessä tai ees oman luokan edessä. Nyt mä olen ammattikoulussa tuutori ja puhunut muutaman kerran 9 luokkalaisille luokan edessä. Eli kyllä säkin ehkä joskus pystyt puhumaan muille luokan edessä. Usko ittees ja siihen, että pystyt vielä joku päivä puhumaan ihmisten edessä. ♥ tsemppiä kouluun! :)

      Poista


Arvostan jokaista kommenttia. Kiitos!