tiistai 20. joulukuuta 2016

Joulu!

Joulu lähestyy taas vaudilla ja mä olen onneksi ostanu kaikille joululahjat. Viime vuonna jätin iha viime tippaan joululahjojen ostamisen. :D Olettehan te jo ostanut joululahjat vai onko vielä ostamatta? 

Mitä mä innolla odotan jouluna?
Mä odotan sitä, että saan viettää aikaa   isän ja veljen kanssa. Odotan myös sitä kun yhdessä keräännymme saman pöydän ääreen syömään jouluruokaa ja myös sitä, kun viemme kynttilät mummun, sedän, papan, iso-mummun ja iso-papan haudoille. Odotan myös joululahjoja, mitäköhän tänä vuonna pukki tuo lahjaksi? ;) Saas nähdä. ;) :D

Mitä te odotatte jouluna? 

Tähän loppuun kuulumisia.
Tällä viikolla oon ollu sielläsun täällä etten ole paljoo kotona ollu. Tänään olin Toivon-ryhmän kanssa Eurassa. Söimme riisipuuroa ja hedelmäsoppaa. Pelasimme läpsyä ja leikittiin muutama leikki. Kävimme ulkona kävelemässä ja tutuostuin yhteen tyttöön. Puhuimme tämän tytön kanssa masennuslääkkeistä harrastuksiin ja kerroin hänelle kaikki asiat melkeimpä mitä mun elämässä on tapahtunut. Vaihdoimme numeroita ja hän pyysi mua facebook kaveriksi. Reissu oli kyllä tosi kiva ja onneksi lähdin mukaan. :)

Eura reissun jäljeen menin yksikköön katsomaan Luppea.  

Kiitos teille ketkä jaksoitte lukea tän postaulsen loppuun ja hyvää yötä! 

Kai sitä vois mennä nukkumaan.

Kuulemisiin, kommentoittehan tuohon alas teidän joulu kuulumisenne! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti


Arvostan jokaista kommenttia. Kiitos!