perjantai 16. joulukuuta 2016

Sairasloma!

Heips, hain eilen Nupolta sairaslomatodistuksen. Mulla on mennyt oikeestaan pidemmän aikaa huonommin, mutta eiköhän se tästä pikku hiljaa. Mulla on sairasloma tosiiaan joululomaan asti elikkä ens viikon perjantaihin asti. Eilen mä olin Nupolla ja puhuin mun terapeutin eli KK:n kanssa. Eilen kahden aikaa mulla oli elämysryhmä ja menimme luistelemaan Porin tekojäälle.

Tänään mä heräsin kello 10.30. Lähdin kuntoutumisyksikköön kello 11.00 katsomaan Luppea ja S.L. Haimme Hiken ja Saken linja-autoasemalta yksikköön ja juttelimme niitä näitä ja lähdimme joskus kello 15.00 Puuvillaan. Olimme Puuvillassa varmaa joku puolisen tuntia ja vein Hiken ja Saken Hiken luokse. Ajelimme sitten S.L kanssa takasin yksikölle. Menimme pelaamaan ylös biljardia ja otimme myös Paven mukaan. Söimme Anniksen tekemää bataatti-porkkanasosekeittoa ja oli todella hyvää. Syömisen jäkeen minä, S.L, Annis ja Pave menimme ylös pelaamaan biljardia. Lähdin yksiköstä joskus kello 19.00.

Tänään oli mukava päivä. Oli kiva nähdä pitkästä aikaa Hikkeä ja Sakkea.

Muutenkin oli kivaa Luppen, S.L, Anniksen ja Paven kanssa. Te kaikki saitte mut hyvälle mielelle ja oon onnellinen, että oon saanu yksiköstä hyviä kavereita ja ystäviä olis varmaan parempi sana.

Tänää mua on vähän ahdistanut, mutta sekin helpotti teidän seurassa! ♥

4 kommenttia:

  1. Mun varmaa pitäis kanssa vähäksi aikaa jäädä pois. Olikohan marraskuun alussa kun th puhu et ois ihan ideaa jäädä pois ja jatkaa tammikuussa, mutta se paikka ja ne ihmiset on mulle tärkeitä. Etenkin avustaja, helpottaa kun hänelle saan kerrottua. En haluaisi jäädä pois. Se aloitus olisi aina vaikeampi... Tsemppiä ❤

    VastaaPoista
  2. Kannattaa kuunella ittees ja jäädä pois jos susta itsestä siltä tuntuu. Kiitos♥ Tsemppiä myös sinulle! :) ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei musta enää sille tunnu. Toivon nyt vain että saan sen avustajan ja pääsisin jatkamaan täysi painotteisesti koulua. Kun nyt on paljon vajaita päiviä

      Poista
    2. No hyvä, että ei enää tunnu siltä. Toivottavasti saat sen avustajan.

      Poista


Arvostan jokaista kommenttia. Kiitos!