torstai 13. heinäkuuta 2017

Olen kiitollinen ystävistäni! ❤

Moi, enpä ole taaskaan tänne pitkään aikaan mitään kirjoitellut. Ei ole ollut aikaa ja eikä mulla oikee motivaatiotakaan ole ollut kirjoittaa blogiin postausta. Nyt kumminkin päätin kirjoittaa tännekkin kuulumisiani. 😊

Mulla on mennyt nyt ihan hyvin. Ahdistusta on ollu oikeestaa melkein joka päivä, mutta hengissä vielä ainakin oon. 😉 

Eilen näin Hikkeä ja Tindeä. Käveltiin ympäri kaupunkia, käytiin kahvilla ja kiereltiin kauppoja. Käytiin me hesessäkin syömässä. Näin myös Enniä pikasesti. ❤ Sit saatiin extempore idea, että jos mä ja Tinde mentäs Hiken luo yöks ja niihän me mentiikin. Oli todella hauskaa. ❤

Tänään mä heräsin siihen ko Tinde kolisteli jääkaapin ovee ja söi aamupalaa. Siinä mä sit makoilin hetke aikaa ja sitten, kun mä nousin niin yritin epätoivoisesti herättää Hikkeä. No sainhan mä sen sit vihdoin ja viimein heräämään. 🤣Tindellä oli kiire bussiin, nii mä jäin sit Hiken luo. Söin aamupalan ja oottelin et Hikke olis valmis. Jouduin muuten juomaan kahvin soijamaidolla, kun ei ollut tavallista maitoa. Eka kerta kun ees maistan soijamaitoo. Olihan se ihan juotavaa, mutta kahvin kanssa
..noh siinähän se meni just ja just. 😁 

Lähdettiin sit Hiken kanssa kaupunkii pyörimää ja käytii kaupoilla. Hikke oli iha masseis ni se osti vaatteit jne. 🤣 😉 Käytiin myös kahvilla ja Hikke tarjos mul kahvin. Kiitos Hikke muuten kun tarjosit eilen ranskikset ja tänää kaikkee muut. ❤

Hikellä oli sit kahden aikaa terapia nii päätin sit mennä mukaan. Terapian jälkeen mentiin tigerissä käymään ja sen jälkeen lähdettiin Ennille kahviseuraks.

Matkalla Ennille tapaturmiltakaan ei vältytty... noh, Hikke otti mut takahäksälle ja sit laitoin jalat koukkuun siihen pyörän tangolle tai mikskä sitä ny sanotaan. Sit mun jalka lipsahti ja jotenki sit lensin/kaaduin seinää päin. No onneks ei pahemmin käyny muuta, kun löin vaa pääni seinään ja polvi paskan. No matka jatku puoliks linkaten ja puoliks Hiken takahäksäl. Ennille päästyä laitoin kylmää polveen. 👍

Isä tuli hakee mut joskus kuuden aikaa Enniltä. Olin hetken aikaa kotona ja lähdin viellä isän ja veljen kanssa käymään kaupassa ja Ulvilassa.

Kävin kotiin tultuani suihkussa ja huomasin, että oikee jalka on täynä mustelmia ja vasen polvi vähän kipeä, mut kai tää tästä.

Tälläst tällä kertaa. Kuulemisiin! ❤

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti


Arvostan jokaista kommenttia. Kiitos!