sunnuntai 3. syyskuuta 2017

Kuulumisia ja Kypros matkaa odotellen!

Moi, taas on viime postauksesta kulunut yli kuukausi, pahoittelut siitä. 💟 On taas tapahtunut paljon tässä kuukauden aikana, että mistähän sitä aloittaisi kirjoittamaan.

Viimeinen kouluvuosi on lähtenyt käyntiin hyvin ja tällä viikolla pidimme opettajan kanssa hojks- keskustelun. Kävimme läpi mitä opintoja multa vielä puuttuu. Mulla on viellä fysiikka suorittamatta ja suoritan juuri nyt annosruokien tutkinnonosaa ja sitten on viellä suorittamatta valinnainen tutkinnonosa ja se voi olla esim. pikaruokien tutkinnonosa tai suurtalouden tukinnonosa.   Arvioituvalmistuminen on maaliskuussa ja siihen tähtään, että myös valmistun maaliskuussa. Vaikka mun opiskelu vähän veny masennuksen ja ahdistuksen takia, niin oon silti ylpee itestäni, että oon pystynyt silti jatkamaan tällä alalla. Vaikka välillä on ollu tosi vaikeeta ja huonojakin jaksoja, mutta silti oon yrittäny parhaani. 💪

Jotkut varmaa muistaa kun kirjoittelin tuolla aikasemmin, että lähden syyskuussa Kyprokselle työssäoppimaan. Kypros reissu tosiaan lähestyy kovaa vauhtia ja lähtö olisi jo ensi viikon sunnuntaina. Kyllä jo alkaa jännittää aikalailla, mutta hyvin se menee ja saapahan ainakin yhden kokemuksen elämässä lisää. 😌💪 Kaikki on jo hommattu matkaa varten mm. matkalaukku, eurooppalainen sairaskortti, passi, särkylääkettä, maitohappo bakteerikapselit, aurinkorasva ja tuli sitä myös ostettuu muutamia uusia vaatteitakin. 🙈 Rahaakin sain säästettyä niin, että pärjään siellä sen kolme viikkoa. 🙏

Kolmas asia on, että vihdoin me löydettiin koira nimeltä Nova. 💕💕💟💟 Nova tuli meille sillain, kun mun kaverin kaverin veli etsi Novalle pysyvää kotia, koska heillä ei ollut tarpeeksi aikaa Novalle. 💟 Nova on vähän yli vuoden ikäinen tyttö koira ja ihana sellainen adhd joskus.


































Toivotan oikein hyvää syksyä kaikille! 💟

Yritän jaksaa kirjoitella Kyprokselta kuulumisia. 💟

2 kommenttia:

  1. Heips! Oon tullut takas kirjoittelee. Jospa jaksan kirjoitella nyt enemmän. Voi hyvin!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, voi sinäkin hyvin! 😊❤ Nyt en oo täällä kyproksella jaksanu työpäivien jälkeen kirjoitella mutta yritän sitten ens viikolla kirjoitella kun oon takas suomessa. 👍☺

      Poista


Arvostan jokaista kommenttia. Kiitos!